Monday, January 31, 2011

Iphone Photos and Videos SPAMMM~! hehe

hello everyone!!


nice to see you here again! (^u^)/

see anything different? ^^
hehehehe

i used different sets of eyelashes!!

tada~! my new loots from style gallery tokyo~
( but i find them a little costly! )

i love the upper eyelashes by eyemazing!

nice?
my lower eyelashes from diamond lashes (model eye) =D

sorry the resolution from iphone wasn't that good in poor lighting condition >.<
i didn't bring my camera out that day!
and most importantly, it's because...

i didn't charge my camera battery!
so i couldn't camwhore with my G11! =(

....

yea...

but but! 
i went out with my dear dear!
and we took a lot of photos using my iphone! heheeh

* he doesn't know where he should stare into*




cheeky look! wahaha




and i asked him to camwhore a little...


guys don't camwhore as much..
his first time trying...
hehehehehehe
but passable! hehehehe

the most camwhore-ish photo...

 but because he is soooo slow in camwhoring..
i can't help but to disturb him!!
wahahaha

( i'm really surprised he agreed into camwhoring in the first place though.. wahahah )






camwhoring is a GIRLS' thing!
*dominating the camera*
wahahahaha

hehehe. looking through the photos now really makes me laugh ..

i hope it does bring smile to your face too!

xoxo,
kelly



PS:
i'm sorry that the resolution wasn't that good and it doesn't really brings out the GOOD of the eyemazing lashes...

i will definitely take more photographs next time when my battery is charged! =D

but you might want to watch this crazy video that i took in the car.
wahahaha.
can see the lashes more clearly! =D

*but you might want to mute the video*
wahahahah



15 comments:

  1. I ordered fake eyelashes from Style Gallery Tokyo too! ^^

    Diamond Lash Pure Series ~
    Going to collect them tomorrow!
    Teeheehee <3

    ReplyDelete
  2. hahaha you know you are very cute and very funny!^^ i watched your video and I laugh lol :D

    ReplyDelete
  3. Haha, you make such funny/cute faces ;]

    ReplyDelete
  4. Cute! You make such funny faces!
    Love your Blog.

    ReplyDelete
  5. Omg, you are just too adorable!! I want to pinch your cheeks! :3 Your new lashes look great on you, btw! ♥

    ReplyDelete
  6. Omg you're too cute Kelly! Such a doll haha, your video cracked me up =P

    ReplyDelete
  7. hahaha the video was so kawaii lol ^__^ ah the eyelashes look uber cuteee >u<

    ReplyDelete
  8. both u and ur boyfriend look so cute!!
    u are so lucky to have found someone to do such silly & funny things together! ;)

    ReplyDelete
  9. LOL!!! so cute!
    i wanttttt
    style gallery is overpriced =.= i dont like it
    im in aus now so saddd i wanna blog but my pics arent in the school comp and my comp has no internet cus im in boarding school and.. long story LOL

    ReplyDelete
  10. you are soooooooooooo sweeeeeet!!!!!!! super cute!! I would like have a friend like you :°D

    ReplyDelete
  11. sensei~ you gotta teach meh how to do bottom lashes XDXDXD

    ReplyDelete
  12. Loving the new lashes! Its soooo cute and lovely! Makes your eyes so flirty!
    and awwww your cam pics are just so cuuuuute!!!!
    and awwwwwwww your vid is so funny. Happy face sad fface!! hehehehehe~~!!!

    ReplyDelete
  13. You look so cute!! ;w;
    And those lashes looks gorgeous <3

    ReplyDelete
  14. oh wow alot of eyelashes! and thanks for the advice!!

    ReplyDelete

Weeee~ thanks for ur comments!

ありがと~☆ヽ(∇⌒ヽ)(ノ⌒∇)ノ☆

we love it and enjoy reading them!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...