Sunday, April 3, 2011

Introducing MIRAI~ she is mad cute!

hello everyone!!

i'm still sick and trapped at home~ orz


no makeup and nothing to blog...
sooooooooooo...


today i'm going to introduce 斉藤みらい SAITOU MIRAI~!

she's a model of egg!

and she is crazily kawaii~~

*i want to pinch her cheeks~!*

Baby faced with cute watery puppy eyes~ <3


kawaii desho~~~

her puppy eyes~~
and her chubby red cheeks!! 
kyaaaa~~~~
kawawiiii~~

hurhurhur...
her bunny teeth~
hurhurhur..
so cute~~


SOOOOO CUTE!!!

gosh!
i'm a sucker for cute girls~~
kawawiii nee~~

and yes! she will be appearing on the cover page of MAY EGG!!
man~ she is POPULAR~! hehehehe


hahaha.
so now, you would probably see me spamming my cheeks with red blusher from now onwards~
cause i'm officially MIRAI-fied~!

hehehehe...

btw, i love...

aya suzuki

and

mizukitty 

too!! <3

omg! kawaii-ness overload~
why are they sooooo cute?? >.<


No comments:

Post a Comment

Weeee~ thanks for ur comments!

ありがと~☆ヽ(∇⌒ヽ)(ノ⌒∇)ノ☆

we love it and enjoy reading them!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...